Friday, August 26, 2011

salam ramadhan & salam syawal


masih belum terlambat lg untuk aku mengucapkan salam ramadhan yang masih berbaki 3 hari lg ...terasa cepat masa berlalu untuk aku yang bakal menghabiskan pelajaran pada hujung tahun ini.... terasa 5 tahub setengah itu seperti 5 hari sahaja sedangkan sebenarnye ia adalah masa yang pjg... namun apabila kehidupan sebagai pelajar ini dihanrungi dengan tugasan , assngment , pembentangan , dan projek ...masa yang pjg itu menjadi singkat.......dan pastinya tahun ini adalah tahun terakhir aku sebagai pelajar IPG kampus tun hussien onn menyambut ramadhan di IPG tersebut.... byk kenangan yg tersimpan dan terpahat di IPG tersebut ...dan pastinya juga ... syawal ini adalah syawal terakhir aku di sana juga ......dan mungkin juga ramadhan dan syawal terakhir aku bergelar cik sebelum bergelar puan pada tahun hadapan...insya-allah... kita hanya merancang ...DIA yang menentukannya ....namun aku mendoakan agar apa yang dirancang berjalan seperti hendaknya...... amin.....


No comments:

Post a Comment