Wednesday, October 26, 2011

saya suke diri saya yang sekarang ^^



everyone love themself . . including me

saya sayangkan diri saya sebab diri saya adalah segalanya bagi saya ^^
tapi saya suke diri saya yang sekarang sebab saya sudah besar dan umur makin meningkat dan badan makin chubby heheheheh...... ramai yg tegur badan saya termasuk lecturer ( nampak sgt diorang suke tgk kite hehehehe ) ..ramai kate coz hati senang heheheh...yela hati senang badan pun senaang hehehheeh................ tpkan dlm byk2 gambar saya yang sekarang..saya paling suke satu gambar ni ...suke2 sgt2 tgk pic ni sampai print byk2 pic ni heheheh...pastu xtau nak watpe ..wat sampah je la jawabnyer heheheheh

biodata saya :

nama :
nurul ashikin binti basri

tarikh lahir :
5. mac. 1988

profesion :
guru prasekolah

hehehhehehehehehehehhehehehehhehehehehehehehehehehhehehehehehehehehe
mmg seronok bile kite sayangkan dan menghargai diri kite sendiri ..biarlah apa org nak kata yg penting kite tau sape diri kite dan DIA lg mengenali hambanye ini.
setiap apa yang berlaku ade hikmahnya ...mungkin kita xnampak sekarang mungkin kite akan sedar bile ia dh lame berlalu namun percayalah bahawa setiap apa yang terjadi ade kemanisan yang tersemat dihujungnye ^^

No comments:

Post a Comment