Thursday, January 13, 2011

new things!!!!!

ffuuhhh...penat...tulah bende yg aku slalu wat bile abis kelas ..heheheh...sebenarnye bukan penat sgt pun tp mmg suke wat mcm tuh heheheh...mcm nilah tugas sebagai pelajar ....byk bende nak blajar ...ingat senang nak jd senang hehehhehehe.........^^



walaupun kdg2 byk bende yg dh menguji kesabaran aku ....namun alhamdulillah aku berjaya mengharunginya dan menahan ......tp jgn sampai over the limit plak hehehehe........... itulah lumrah manusia ...bile susah ditinggalkan bile senang dicari ^^...tp bg aku bende ni dah biase dah coz aku mmg byk kali kene ( sedih tau :( ........) tp aku mampu juga harunginya ...bak kata adik junior aku disebalik kesusahan ade kemanisannya ( syg lebih la kat husna ) heheheheheh..........



cukup utk saat ni...kalau ade bende lg nnt aku taip ye .....tata ^^

No comments:

Post a Comment