Saturday, March 12, 2011

aKu dAn MerEKa ^^





melihat telatah anak-anak kecil yang baru mengenal erti huruf dan nombor membuatkan hati kecilku terusik ....beginikah aku ketika aku kecil ........ kadang2 mereka ini mencabar kesabaranku yang mudah untuk memarahi mereka ...dengan telatah dan kedegilan mereka ...namun itulah kanak-kanak ....memang lumrahnya adalah main ......namun mereka ini tidak pernah mengambil hati mahupun menyimpan dendam terhadap aku kerana aku adalaH GURU mereka . walaupun pipi mereka selalu menjadi sasaranku namun mereka tetap tersenyum dan tergelak bile aku membuat sesuatu perkara yang mencuit hati mereka .....aku mendoakan agar anak-anak muridku ini menjadi insan yang berjaya dan cemerlang pada esoh hari yang mendatang ini ..........
CIKGU SAYANG KAMU SEMUA ^^




No comments:

Post a Comment