Sunday, June 12, 2011

DIRIKU ............

petang2 mcm ni syok kalau tido..........tapi ptg ni aku ngantuk so xdpt tido...lgpun br lepas menjadi supir kepada nenek ku yang mahu ke kedai...ikutkan je la............penyakitku belum sembuh sepenuhnya...kesan ubat tuh xmembantu aku untuk berada dlm keadaan yang stabil.......lumrah dan dugaan ...aku harus menerimanya....walaupun aku xmahu namun disebalik dugaan dan kepahitan ade rahmat dan kemanisannya...............^^

cuaca petang ni pun mendung je...................tp xhujan pun....org dlm rumah ni sume sedap diulit mimpi..termasuk anak buahku yang makin besar tuh "imran"...makin lame makin petah mulut dia berbicara dan kadang2 apa yang diperkatakan olehnye mengundang senyuman di bibir kami.........mungkin betul apa yang diperkatakan ..pada peringkat ini...kanak-kanak menerima apa sahaja yang berada dipersekitarannya untuk diserap ke minda ..hehehehhehe...ckp mcm terrorje kan ...xla kate bakal guru prasekolah kan so mmg tabiat aku berkata2 begini hehehehehhe...........


mungkin ni je kot yg aku nak taip wat mase ni...nnt pape aku akan kongsi lg ........^^

No comments:

Post a Comment