Sunday, June 26, 2011

perjalanan .....


sebagai manusia biase kita tidak lari daripada ujian yang mendatang...permulaan untuk semester akhir ini aku diuji dengan pelbagai ujian yang tidak disangka2.......kadang2 aku rase putus asa nak teruskan hidup n aku rase mcm berhenti utk berusaha...kite rase yang kite dh wat yang terbaik dan beri yang terbaik tetapi bile hasilnye seperti yang tidak diharapkan ....mg kite kecewa.........


namun aku tetap bgn berdiri kembali apabila teringat ibu dan ayah Encik Basri dan Puan Azizah , rakan-rakan terutama yang ade ketika susah dan senang ketika jatuh dan bangun aku...aku berterime kasih kepada mereka terutama kepada teman baikku Cherrish lim dan Mohd Fariz yang sentiasa memberi sokongan kepada aku dan juga insan yan teristimewa dalam hidupku iaitu Encik Nornikman yang sentiasa memberi sokongan padaku walaupun kdg2 aku berada diluar kawalan ........ dan juga pensyarah aku yg sentiasa memberi kata-kata semangat yang membuatkan aku terasa dihargai dan diberi perhatian....

syukur ke hadrat iilahi kerana aku diberi peluang untuk melakukan yang terbaik buat diriku..mungkin mase ini aku berada dibawah dan mungkin di masa hadapan aku kan berada diatas ..hidup ini ibarat roda yang sentiase berpusing dimana kite aku merase berada disemua tempat untuk kita rasai akan keadaan yang berbeza.............................

No comments:

Post a Comment