Monday, December 27, 2010

the end week for school holiday ??????

holiday ?????? dah nak bis cuti dah ...waaaa ..xnak balik la plak rase......harituh xsabar2 nak abis cuti skolah ...tah pape tah aku ni ..hehehehhe..bukan pe, kalau dah balik maktab xdapt la nak bangun lewat , makan macam2 n tgk tv ...heheheh...kalau kat maktab duk bilik or merayap bilik org, bukan pe bergosip huhuhuhuu.....tp cuti kali ni la yang aku rase paling best cox aku banyak kali g merayau2 ...bukan g mane pun g umah abg aku yang sulung kat rawang hehehe...maklumla dah ade anak buah .. tuh yang xberkira sgt ...rindu sgt kat anak buah aku tuh ....aku suke sakat die sampai kakak ipar aku cite dia mengingau cakap " ucu wat , ucu wat " hehehehe..padahal time tuh aku kat umag huhuuh...kalau daddy die wat pun die akan kate " ucu war , ucu wat " huhuu...betape jahatnyer aku mengusik dier .........bukan saje sakat tp aku suke coz pastu aku dpt pujuk dier balik...bajet caring giler arr tuh hehehehehe......yelah aku ni kan anak bongsu so xdpt rase ade adik...(mmgla kate anak bongsu ..tah pape tah aku ni ) so bile ade anak buah aku ni , keahadiran dia dalam hidup family aku n aku sgt2 la memberi kesan terutama kat aku coz aku suke sakat dier n dialah teman aku gaduh huuhuhuhuhu...... tp serius dia mmg comel sgt2.... xcaye nnt aku tunjukkan bukti tau jap2 ye :



ha comel x ???? comel kan huhuhuhu

so aku mmg akui yang dier mmg comel kan ...hehehehehe...rindu sgt2 kat dier...kalau dier balik akan dgr la suare aku ngan die berlawan coz die akan menjerit2 bile aku sakat dier heheheheheheh............

1 comment:

  1. This is truly a great read for me. I have bookmarked it and I am looking forward to reading new articles. Keep up the good work!.
    Wedding Dresses

    ReplyDelete