Friday, December 24, 2010

my mom = luv u ibu ^^

hari ni nak citer pasal ibu aku la ...ibu aku ni seorang pengetua ( so mestilah tegas n berdisiplin kan huhuhu ) hehehhe..... saje je ...sebenarnyer nak cite yg ibu aku ni br balik dari bangkok ....tuh thailand sana tuh ...hehheheh...bukan g jalan tapi ibu aku kene pegi atas dasar keje...yelah kalau mak aku nak g jalan dia xkan xbawa aku huhuhuh...ibu aku pergi sana atas dasar keje iaitu memenuhi undangan dari skolah kluster sana untuk mengadakan friendly game hoki ngan students ibu aku ..almaklumlah dah nama pun skolah mak aku ni skolah kluster kan so byk la keje ...so ibu aku pun g la ...dahla seminggu pastu aku xikut plak tuh sedoh tau ...waaaaa......xpe2 ibu dah selamat sampai dah pun kat umah ....suke sgt2...bkn ape lega hati ni coz ibubapa kite ade depan mate ........so kalau dah g negera org ni xkan la pulng ngan tangan kosong kan huhuhuu...aku dah agak yg mak aku akan beli something utk aku ( mmg ibu beli pun ^^ ) ibu aku belikan aku bj n anak patung lembu...comel sgt suke2 heheh.......thanks ibu ...hehehhe....ibu aku gtau pasni leh dtg sane lg ..itu tandenyer mak aku suke lah tempat tuh huhuhuhuhu.........pape pun aku hepi ( bkn sebab dpt baju or patung cow tuh ) hepi sebab ibu aku selamat sampai kat umah .......lega sgt2 ....... yelah maklumlah org xpenah berenggang ngan parents kan mcm ni la jdnyer ...kalau boleh nak ikut je mane parents g ...yelah risau .....skang ni kat mane2 pun xselamat dah ............ Tp satu perkara yg aku mmg suke akui dan akan akui sampai bile adalah : AKU SYG IBU N AYAH AKU.......LOVE BOTH OF THEM SO MUCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^

No comments:

Post a Comment