Friday, December 24, 2010

muhammad ali imran ?????



siapakah budak ini ?????? hheheheheh...inilah anak buah aku..buah hati pengarang jantung family aku ...xpe xlame lg dia akan jd abg coz kakak ipar aku ngan pregnant skang suke2...sume dlm umah tuh sygkan budak kecik ni ...skang ni amboi mmg lasak betul dier ni ...mamasu ( iaitu aku ) pun kdg2 penat layan teletah n kerenah dier....tp aki suke buli dia sampai ibu aku marah huhuhuhuhu......saje je suke tgk dia nangis hehehe..tp dia nilah buah hati aku ....cyg imran ....... aku ade gak buah hati lain ( mestilah bf aku muah cyg dier ) hehehhehheh

2 comments:

  1. budak manje + cute + tomey ^^ hehehehe

    ReplyDelete
  2. I felt very happy while reading this site. This was really very informative site for me. I really liked it. This was really a cordial post. Thanks a lot!.
    Wedding Dresses

    ReplyDelete